نرم افزارآموزش تايپ فارسي آتف

نرم افزارآموزش تايپ فارسي آتف
نرم افزار تايپ فارسي آتف ،يکي ديگر ازمحصولات شرکت پديده جهاني اتصال است که به شما کمک مي کند تا بتوانيدبانحوه تايپ سريع وآسان آشنا شويد. آتف بطور کلي از19 درس تشکيل شده است،که هر درس شامل سه قسمت : تمرين،آزمون وتنظيم سرعت مي باشد
هريک ازبخش هاي نرم افزارآتف،مطابق با استاندارد هاي آموزش تايپ فارسي مي باشد.علاوه براين مدت زمان آموزش براي هر درس براي افراد ،به طور ميانگين 10 دقيقه مي باشد

از امکانات و مزاياي آتف مي توان به مواردذيل اشاره کرد
– keyboard,keypad آموزش کليه کليدهاي
– امکان تمرين کليد هاي هر درس
– گزارش گيري از آزمون ها وتمارين انجام شده
– نمايش درصد درستي يا نادرستي کليد هاي فشرده شده در آزمون يا تمرين
چگونه تایپ کنیم؟
این بخش یکی از قسمت های نرم افزار آتف می باشد، که شامل آشنایی با بخش های زیر می باشد :
– معرفی کلید های صفحه کلید
– آشنایی با ردیف خانه در صفحه کلید
– تقسیم صفحه کلید به دو قسمت
– نحوه قرار گرفتن انگشتان بر روی صفحه کلید
– آموزش نکات ایمنی و سلامت
از مهمترین بخش های این محصول، بخش گزارش می باشد که با استفاده از آن می توانید نتیجه تمرین و یا آزمون های خود را در هر زمان به صورت نموداری و یا عددی ملاحظه نمائید. به کمک این بخش می توانید قدرت و یا احتمالا ضعف خود را در میزان دقت و سرعت عمل انگشتان خود بسنجید .
این نمودار شامل حروف و علائمی است که در آزمون یا تمرین مربوطه وجود دارند.با کلیک بر روی دکمه های چپ و راست می توانید انواع دیگر نمودارها را ملاحظه نمائید. با کلیک بر روی هر یک از ستون های نمودار، می توانید میزان اشتباهات هر یک از انگشتان خود را مشاهد نموده و نسبت به قرار دادن محل دقیق انگشتان خود بر روی صفحه کلید، دقت لازم را به عمل آورید.  حجم 39 MB لینک دانلود
لینک دانلود – PdShare
لینک دانلود – Rapidshare
پسورد: http://www.parsi-soft.com

منبع : www.parsi-soft.com

30 پاسخ

  1. خیلی جالب بود
    به من هم سر بزنید

  2. من این نرم افزار را برای استفاده در سایت دانلود کردم. جالب بود.

  3. hi i did down load now what

  4. please help me to write in farsi on my computer

    • با سلام خدمت شما دوست عزیز
      لطفا در خصوص مشکل ایجاد شده برایتان بیشتر توضیح دهید
      آیا نمیتوانید برنامه را دانلود کنید یا با تایپ فارسی در محیط ویندوز و نرم افزار مشکل دارید؟

  5. ,i found out i had to down load another program vista now what is there a telephone number i can call and someone walk me through it ?

  6. barname virus dare

    • این برنامه رو نمی تونم اجرا کنم. چون فایل کرکش ویروس داره. چه باید کرد؟

  7. file crack virus dare aziz

  8. نرم افزار آموزش تايپ آتف را دانلود كردم ولي شماره سريال مي خواد؟

  9. با سلام و خسته نباشید من نرم افزار آتف را دانلود کردم اما شماره سریال آن را ندارم تا بتوانم آن را اجرا کنم اگه لطف کنید شماره سریال ان را به ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم.

  10. با سلام و خسته نباشید من نرم افزار آتف را دانلود کردم اما شماره سریال آن را ندارم تا بتوانم آن را اجرا کنم اگه لطف کنید شماره سریال ان را به ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم
    ایمیل من :arshiafrhanje@yahoo.com

  11. سلام
    دوست عزیز
    این چیزی که دانلود کردم با پسوند iso هست
    نصب نمیشه وبرنامه nero باز میشه لطفا دستور نصبش رو بگین
    ممنون

  12. برنامه پس از دانلود شدن اجرا نمي شه . لطفا بگين در چه محيطي برنامه اجرا مي شه.پسورد برنامه براي من ناشناسه

  13. پسورد نرم افزار آموزش تایپ فارسی اتف را اگر دارید در اختیار ما قرار بدهید

  14. اقا دمت گرم اخر حال بود این برنامت الان با سرعت نور دارم می تایپم

  15. سلام
    وب شما خيلي مفيد و آموزنده است.
    پيشنهاد مي كنم وب زير را كه به آموزش لهجه هاي كشورهاي عربي با ترجمه تمام دروس عربي دبيرستان وطرح درس استاندارد
    (در قسمت پيوند هاي روزانه وبلاگ )مي پردازد لينك كنيد وبه دوستان وعلاقه مندان معرفي كنيد.
    Lahjeha.mihanblog.com

  16. دانلودش کردم جالب بود با ذکر منبع میزارمش تو وبلاگم
    http://www.learningup.blogfa.com
    تشکر

  17. لطفا سریال رو برا من هم بدید
    mhmdfree2004@yahoo.com

  18. با سلام برای من ارور میده

    run-time error 28
    out of stack space

  19. داخل فولدر کرک فایل اصلی که باید جایگزین بشه ویروسی هست توسط کسپرسکی شناخته شده , و سطح دسترسی به چزییات هارد دیسک میخواد . در نتیجه اجرا نمیشه

    البته یک مدل قفل نرم افزاری هم همین خصوصیات را داشت

  20. خیلی باحال بود دوست دارم

  21. سلام . یه سوال . من این نرم افزارو دانلود کردم اما قادر به نصب و اجرای اون نیستم آخه اصلا فایلش باز نمیشه . میشه راهنمایی بفرمایید . ممنون

  22. سلام منم نمیتونم نرم افزارو اجرا کنم اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم . مرسییییییییییییییی

  23. این همه دانلود کردیم ، پس شماره سریالش کو؟

    اول خودتون نرم افزار رو کامل چک کنید، بعد برا دانلود بزارید

  24. دوستان شماره سریال برنامه؟؟

    nest2010@gmail.com

  25. با سلام و خسته نباشید من نرم افزار آتف را دانلود کردم اما شماره سریال آن را ندارم تا بتوانم آن را اجرا کنم اگه لطف کنید شماره سریال ان را به ایمیل من ارسال کنید ممنون میشم
    ایمیل من :salamtisalam@hotmail.com

بیان دیدگاه